دانلود کتاب بچه ها از کجا می آیند؟
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود کتاب بچه ها از کجا می آیند؟



دانلود کتاب بچه ها از کجا می آیند؟

 ادبیات کودکان و نوجوانان، علاوه بر سرگرمی، نقش عمده ای هم در پاسخگویی به نیازها، سئوالات، کنجکاوی ها و رفع مشکلات کودکان و نوجوانان دارد، و بر این اساس، این نوع ادبیات، آموزشی – تربیتی هم می باشد.  کتاب های آموزشی – تربیتی کودکان و نوجوانان با پاسخگویی به نیازهای عاطفی، اجتماعی و ارضای حس کنجکاوی نونهالان، نه تنها به آموزش و تربیت، بلکه به رشد شخصیت آنان هم کمک کرده و به آنها امکان کسب شناخت لازم از خود، دنیای پیرامون و شناخت ارزشها را داده و در آنها امید و آرامش ایجاد می نماید. این کتابها همچنین با ایجاد امکان بحث، گفتگو، پرس و جو و تخلیه ی هیجانات، به حل مشکلات و رشد شخصیت کودکان و نوجوانان یاری می رسانند.اینگونه کتاب ها همینطور به درمان افراد مضطرب، وحشت زده و گوشه گیر کمک می کنند تا ویژگی های شخصیتی خود را بشناسند.

روبی هاریس، نویسنده این کتاب (بچه ها از کجا می آیند؟)، یک زن آمریکایی است که ابتدا کار خود را با شغل معلمی در یک مدرسه ابتدایی در نیویورک شروع کرد. علاقه او به موضوع رشد و پرورش کودکان، در کنار تجارب او به عنوان مادر (و بعدها به عنوان مادر بزرگ) او را متوجه اهمیت صحبت کردن درباره ی موضوع سخت و دشوار و در عین حال لازم و ضروری با کودکان و نوجوانان، یعنی تولید مثل و پاسخ دادن به سئوالات آنها کرد. او در این کتاب از زاویه نگاه کودک – نوجوان به مسائل می نگرد، به قضاوت نمی نشیند بلکه واقعیت ها را می گوید و باحوصله و مهارت، دانش و اطلاعات علمی را، با زبانی ساده و داستانی، به کودکان منتقل و احساس مسئولیت اجتماعی را در آنها تقویت می کند.


خرید و دانلود  دانلود کتاب بچه ها از کجا می آیند؟






:: برچسب‌ها: بچه ها از کجا می آیند , مشکلات کودکان , تربیت کودکان , آموزش کودکان , آموزش های کاربردی کودکان , نیازهای کودکان , رشد کودکان , شناخت شخصیت کودکان , ارتباط با کودکان , سوالات مهم کودکان , شکل گیری کودکان , دنیای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: