دانلود تحقیق ورد الکل
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود تحقیق ورد الکل


 دانلود تحقیق ورد الکل نام فایل:دانلود تحقیق ورد الکل نوع فایل :ورد قیمت اصلی:  10000 تومان قیمت در فروشگاه ما فقط:  2000 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

 گروه عاملي يک مولکول الکل. اتم کربن مي‌تواند به کربن‌هاي ديگر يا به اتم‌هاي هيدروژن ديگر متصل باشد.

در شيمي به هر ترکيب شيميايي که يک گروهِ هيدروکسيل (-OH‏) متصل به کربن يک آلکيل داشته‌باشد، الکل گويند. فرمول کلي يک الکل سادهٔ عير حلقه‌اي CnH2n+1‏ است. در شيمي الکل‌ها در شمار گروه مهمي از ترکيب‌هاي شيميايي هستند و در واکنش‌هاي گسترده‌اي شرکت مي‌کنند و بسياري از ترکيب‌هاي شيميايي از آن‌ها به دست مي‌آيند، به طوري در کتاب شيمي آلي موريسن و بويد آمده‌است که اگر به شيميداني بگويند او را با ده ترکيب شيميايي دريک جزيره تنها خواهند گذاشت الکل يکي از آن‌ها خواهدبود.

به طور کلي، زماني که نام الکل به تنهايي به کار مي‌رود، معمولاً منظور اتانول است که همان الکل گرفته‌شده از جو يا عرق يا همان مشروبات الکلي مي‌باشد. اتانول مايعي بي‌رنگ و فرار وبا بويي بسيار تند است که از تخمير شکرها به دست مي‌آيد. همچنين گاه به هر گونه نوشيدني که الکل داشته‌باشد، الکل مي‌گويند. هزاران سال است که معمولاً الکل به عنوان يکي از عامل‌هاي اعتيادآور به شمار مي‌آيد.

الکل‌هاي ديگر بيشتر با صفت‌هاي مشخص‌کنندهٔ ويژهٔ خود مي‌آيند مانند الکل چوب (که همان متانول است) يا ايزوپروپيل الکل. پسوند «ول» نيز در پايان نام شيميايي همهٔ الکل‌ها مي‌آيد.

تاريخچه

الکل را نخستين بار ابوبکر محمد بن زکرياي رازي پزشک و شيميدان ايراني از تقطير شراب تهيه کرد.[۱] وي آنرا الکحل ناميد. بعدها يک آمريکايي بنام دکتر وانديک آن را الکل ناميد.

گرچه تاريخ تهيه شراب در به هزاران سال پيش در ايران نيز مي‌رسد اما تا زمان رازي کسي الکل را خالص نکرده بود.[نيازمند منبع]

ريشه‌شناسي

نظريهٔ غالب بر اين است که از آن‌جا که نخستين بار که زکرياي رازي الکل را کشف کرد، آن را با نامِ تازي «الکحل» خواند و از آن‌جا آن را اعراب «الکحول» ناميده و سرانجام در فارسي الکل نام گرفت ولي از آن‌جا که در عربي «الکحول» نمي‌تواند از «الکحل» مشتق شده‌باشد اين احتمال وجود دارد که اين واژه از واژهٔ «الغول» که در قرآن آمده‌است گرفته شده‌باشد و ريشه‌اي اروپايي داشته باشد.[۲]


از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست. پایین ترین قیمت در میان تمام سایت های اینترنتی.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 2000  تومان

 


خرید و دانلود  دانلود تحقیق ورد الکل






:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق ورد الکل , تحقیق ورد الکل , دانلود تحقیق الکل , دانلود فایل تحقیق ورد الکل , دانلود فایل تحقیق الکل , الکل چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: