مجموعه کتاب های بخور بخواب لاغر شو
نوشته شده توسط : زپو

 مجموعه کتاب های بخور بخواب لاغر شو


در طی گذشت زمان در جوامع مختلف جهان و با تغییر عصر ها که ابتدا عصر کشاورزی بود بعد تبدیل به عصر صنعتی و بعد تبدیل به عصر فراصنعتی شد مشکلات مختلفی با گذر زمان و پیشرفت ، برای مردم جامعه بوجود اومد که از نظر من یکی از مهم ترین این مشکلات و مسائل ، سلامتی و به خصوص بحث چاقیو اضافه وزن هستش که جامعه امروز ما خیلی درگیر این مشکل هستش  .

بذار یکم این مسئله رو بازتر بکنم برات ، همونطور که میدونی اولین عصری که بوجود اومد در بین مردم جهان عصر کشاورزی بود که در اون عصر همه مردم نیازهاشون رو خودشون برآورده می کردند و به طور چشمگیری میزان فعالیت بدنی بالا بود در بین مردم ولی با گذشت زمان  و بوجود اومدن عصر صنعتی بخشی از مردم جوامع مختلف که ثروت بیشتری داشتند کار و زندگی راحت تری برای خودشون ایجاد کردند و در نتیجه فعالیت کمتری هم انجام می دادند ، اما در سمت مقابل عده ای هم بودند که مثل عصر کشاورزی فعالیت بدنی بسیار زیادی داشتند . این مورد در عصر فراصنعتی رشد بسیار قابل توجهی داشت ، چرا که با پیشرفت علم بسیاری از افراد بیکار شدند و میزان فعالیت روزانه افراد به مقدار زیادی کاهش پیدا کرد .

در زمینه خوراکی ها و مواد غذایی هم در عصر کشاورزی کاملا طبیعی بود بنابراین خطری مردم رو تهدید نمیکرد ولی با گذشت زمان و در عصر فراصنعتی بسیاری از مواد غذایی به صورت فراوری شده و کنسرو شده تولید و استفاده می شوند که همین مورد بی نهایت ضرر داره برای افراد . اگر بخوام در مورد کشور خودمون ایران توضیح بدم ، باید بگم که اگه به نقشه کشور دقت کنی مناطقی از ایران که کشاورزی به عنوان شغل قالب جامعه هستش افراد از سلامتی بدنی بسیار خوبی برخوردارند اما در شهرهای صنعتی تر افراد به دلیل اینکه قعالیت کمتری دارند و برنامه غذاییشون تغییر عجیبی داشته دچار اضافه وزن و چاقی بسیار زیادی هستند .

با توجه به تمام نعاریف حالا که یکم با خودمون خوب فکر می کنیم دقیقا به همین نتیجه می رسیم . چرا ؟ اجازاه بده یک مثال برات بزنم ، قطعا هر کدوم از ما حداقل چند باری با پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هامون از قدیم ها صحبت کردیم و پای خاطراتشون نشستیم و وقتی برای ما تعریف می کردن که چه زندگی داشتن ، چه تغذیه ای داشتن ، با خودمون فکر میکنیم اخه مگه میشه ؟ که این همه روغن خورد و بازم سلامت موند ؟ مگه میشه این همه چربی خورد و بازم لاغر موند ؟

این موضوع 2 علت داره یکی اینکه تمامی مواد غذایی در قدیم طبیعی و بسیار با کیفیت بودند و اینکه میزان فعالیت روزانه اونها قابل قبول بوده . برای همینه که بعد از گذشت سالها هنوز از تناسب اندام نسبی خیلی خوبی برخوردارند و نسبت به ما حتی خیلی بیشتر شبیه مانکن هستند . من هم یک جوون مثل تو دوست خوبم و خیلی های دیگه هستم که اسیر این مشکل و مسئله شدم و مدت ها بود که به دلیل اضافه وزنی که داشتم مسائل مختلفی مثل عدم اعتماد به نفس کافی ، عدم تفریح مناسب ، عدم رضایت از خودم و ... برای من بوجود اومده بود و نکته جالب این بود که هر روز هم کمی بیشتر چاق میشدم و بعد از مدت ها تصمیم گرفتم که بالاخره وزنم رو کاهش بدم و به اندام سابقم برسم .

شروع کردم به باشگاه رفتن ، وقت دکتر تغذیه گرفتن ، مطالعه کردن و ... خلاصه بگم بهت دوست من که راههای مختلفی رو امتحان کردم ولی هیج نتیجه ای نمی گرفتم ، اولش کمی وزنم کم میشد ولی در ادامه هیچ نتیجه مثبتی بدست نمی آوردم و همین موارد باعث میشد که دلسرد و ناامید بشم و دست از تلاش بردارم . همونطور که گفتم راههای مختلفی رو امتحان کردم ولی هیچ وقت نتونستم مسیر درست رو برای خودم پبدا کنم و به موفقیت برسم و بعد از مطالعات و تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیدم که اگر فقط 5 کار رو در زندگی روزانه خودم انجام بدم به راحتی هرچه تمام تر به وزن دلخواهم می تونم برسم . ریشه اصلی این مشکل به این موضوع بر میگرده که ما نمی دونیم و در هر وعده میشه به مقدار مناسب خورد و کامل سیر شد ، مرگ فست فود چی هست ؟ ، بهترین های شاهانه برای من چی هستش ؟، بهترین ساعت من کی هستش ؟، calorie base  من چقدره ؟ زمانی که ما از این عوامل نا آگاه هستیم این فکر میاد تو ذهنمون که کاهش وزن و لاغر شدن یک کار خیلی سخت و طاقت فرسا هستش که ما توان انجامش رو نداریم و باید به ناچار هر روز چاق تر بشیم . من در این کتاب شگفت انگیز به طور کامل این 5 قدم استثنایی رو برای تو باز میکنم و توضیح میدم که چطور ما با دستای  خودمون هر روز به سمت جذب چربی بیشتر حرکت میکنیم اما نگران نباش دوست من ، بهت قول میدم که اگر فقط همین 5 قدم رو به درستی انجام بدی به راحتی می تونی وزن خودت رو کم کنی و در یک زمان مناسب به بهترین نتیجه برسی .

با توجه به شناختی که از خودم و تمام جوون های هم سن و سال خودم دارم میدونم که به طور معمول راههایی که برای کاهش وزن انتخاب می کنیم تا حدود 90 درصد شبیه هم هستش معمولا پسرها کلی هزینه میکنند و میرن باشگاه و دوره های پر هزینه رو انتخاب می کنند یا کلی وقت رو روزانه میرن و میدون ولی نکته جالبش میدونی چیه ؟ اینکه وقتی بعد ورزش احساس گرسنگی یا تشنگی میکنند سریع میرن سراغ فست فود و نوشابه روز از نو روزی از نو . دخترها هم کلی به خودشون فشار میارن و رژیم های سخت میگیرن و نهایتا میرن کلاس ایروبیک و ... ولی بعد از مدتی چون نمی دونن چه رژیمی براشون مناسبه احساس میکنن ریزش مو پیدا کردن و ... پس دست از سعی و تلاش بر میدارن .

در نهایت وقتی به عقب برمیگردیم و تلاش های خودمون رو بررسی می کنیم به این نتیجه می رسیم که در مقابل موفقیت های کوچک زودگذر فقط کلی هزینه و زمان صرف کردیم و در نهایت در همون جایگاه هستیم و بر عکس وقتی افراد اطراف ما می بینند که از تلاشی که انجام دادیم نتیجه نگرفتیم شروع می کنند به مسخره کردن ما که همین عاملی میشه برای بیشتر سرخورده شدن . اما دوست من با مطالعه این کتاب عالی و بی نظیر شک نکن که بدون نیاز به باشگاه ، دکتر و مطالعه کتاب های زیاد بهترین نتیجه رو در کمترین زمان لمس میکنی . اما ممکنه برات سوال پیش بیاد که چه چیزی در این کتاب گفتم که اینقدر برای تو می تونه مفید باشه . اجازه بده بگم بهت که در این کتاب من به خواهم آموخت که : اول از همه میتونی بخوری ، بخوابی و لاغر بشی ، چطوری وزنت رو کم کنی ، جعبه گنجینه رو در دستانت داشته باشی ، رگ خواب بدنت رو بدست بیاری و ... که اگر بخوای تمام این مطالب ارزشمند رو دنیای بیرون بدست بیاری باید ساعت ها زمان صرف کنی  و کلی پول هزینه کنی تا بلکه یک راهی برای خود تپیدا کنی ، اما دوست من این رو بدون که من تمام این اطلاعات و رازهای شگفت انگیز رو در این کتاب بی نظیر برای تو فراهم کردم و تو می تونی این کتاب رو فقط و فقط با قیمت 35.000 تومان در اختیار داشته باشی که صادقانه بخوام بهت بگم این مبلغ برابر با یک سوم هزینه ماهانه یک باشگاه ورزشی هم نیست .

یکی دیگه از مزایایی که با تهیه این محصول بدست میاری و به خصوص این محصول رو برای تو دوست من از حالت عادی به یک محصول ویژه تبدیل میکنه این هستش که به گنجینه غذا و گروه خونی دست پیدا میکنی و یک دید کامل و 100 % خواهی داشت راجع به گروه خونی خودت و نوع تغذیه ای که باید داشته باشی.

تو میتونی امشب بری با دوستات بری بیرون و شام یک پیتزا بخوری و چاق تر بشی و یا میتونی دیگه زمان رو از دست ندی  و تصمیم بگیری که وارد مسیر تناسب اندام بشی و با مطالعه این کتاب بی نظیر قدرت اراده خودت رو بعد از رسیدن به اندام دلخواهت به همه نشون بدی  و اونها رو در کوتاه ترین زمان متعجب و شگفت زده کنی . زمان رو از دست نده و این کتاب بی نظیر رو فقط با قیمت 20.000تومان تهیه کن و زندگی خودت رو تغییر بده .


خرید و دانلود  مجموعه کتاب های بخور بخواب لاغر شو






:: برچسب‌ها: لاغری , ورزش , تناسب اندام , رژیم ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: