قدرت جذبه ( برایان تریسی )
نوشته شده توسط : زپو

 قدرت جذبه ( برایان تریسی )


قسمتی از متن کتاب قدرت جذبه:

برای رسیدن به قله باید از قدرت جذبه برخوردار بود. جذبه همه چیزاست وهیچ چیزنیست. تلاش و پشتکار، ظاهر و نحوه راه رفتن ، تناسب اندام ، صدا وآرامش در رفتار و حرکات، خوش قیافه یا زیبا بودن اصلا لازم نیست. تنها چیزی که نیازدارید (جذبه) است . شما میتوانید تنها با تمرین بعضی از روش‌ها وتکنیک های برقراری ارتباط ، که امروزه توسط بانفوذ ترین وتاثیر‌گذار‌ترین افراد دنیا به کار میروند را بیاموزید تا فردی خون گرم ، صمیمی، دوست داشتنی و با جذبه باشید. توانایی شما برای اینکه فردی با جذبه و کاملا دوست داشتنی و خوش رو باشید بیش از هر خصوصیت دیگری (درهای موفقیت) را به رویتان خواهد گشود.

به این ترتیب بیشترمردم شما را دوست داشته و رفتار صمیمانه ای با شما خواهند داشت تمایل آنها به دیدار شما بیشتر میشود، به صحبت‌های شما گوش میدهند ، درجمع شما حضور پیدا کرده و شما را به جمع خود دعوت میکنند. با آموختن حقایق ساده درباره‌ی جذبه و تمرین تکنیک‌های که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، میتوانید تاثیر گذاری و بهره مندی از تعاملات خود با دیگران را به طور چشم گیری افزایش دهید. ازخانواده خود شروع کنید و آن رابه تمامی افرادی که ملاقات میکنید گسترش دهید.


خرید و دانلود  قدرت جذبه ( برایان تریسی )






:: برچسب‌ها: قدرت جذبه , برایان تریسی , کتاب قدرت جذبه , کتاب آنلاین , دانلود کتاب قدرت جذبه , فروشگاه کتاب , کتاب قدرت جذبه از برایان تریسی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: