پکیج کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده توسط : زپو

 پکیج کسب درآمد اینترنتی


امروزه کسب در آمد از اینترنت سوژه ای شده برای سایت های گوناگون که با بزرگنمایی و وعده ی درآمد های میلیونی، سعی در جذب مخاطب و عضو گیری میکنند و گاهی چنان از در آمد های راحت و بی دردسر و کلان صحبت میکنند که طبیعتا در خواننده این وسوسه و تمایل ایجاد می شه که چرا من اینکار رو نکنم.

من اصل قضیه و واقعیت وجود اینگونه درآمدهارا کتمان نمی کنم. سایت های معتبر و با سابقه ای هم هستند که سال هاست فعالیت می کنند و به تعهدات خود نسبت به کاربران عمل می کنند ومنبع در آمدی ( البته نه میلیاردی ) برای کاربران هستند.

به هر حال به نظر من بهتر است قبل از اقدام به ورود به این وادی، اطلاعاتی درست ازاین گونه کسب درآمدها داشته باشیم و سپس اگر تمایل داشتیم آگاهانه وارد گود شویم و بی خودی برای خود توقعات آنچنانی ایجاد نکنیم.
کسب و کار اینترنتی هم مانند هر کسب و کار اصولی و درست دیگر ( عرض کردم اصولی و درست، نه کسب و کارهای کاذب و حقه بازی و غیره ) نیاز به فعالیت و زحمت و صرف وقت دارد. نباید تصور کنید که صرفا با داشتن یک رایانه و عضویت در چند سایت ، بصورت خودکار کیف پولتون پر میشه. نه. باید وقت بذارید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

در این مجموعه نگاهی سریع به انواع کسب و کار های اینترنتی خواهیم داشت و با 36 سایت معتبر و فعال در زمینه ی کسب درآمد آشنا خواهیم شد

خرید و دانلود  پکیج کسب درآمد اینترنتی






:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: