نوشته شده توسط : زپو

 پک جامع آموزش ساخت سایت



آموزش حرفه ای ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی

اگر بخواهیم در مورد خوب بودن و محبوب بودن وردپرس توضیحی دهیم ترجیح میدهیم فقط شما به چند آمار جالب در مورد وردپرس دقت نمایید :

تا کنون بیش از ۷۴٫۶ میلیون سایت با وردپرس راه اندازی شده استدر گوگل ماهانه ۳۷ میلیون بار وردپرس و کلمات مرتبط با آن جستجو میشودوردپرس به ۴۰ زبان برتر دنیا از جمله زبان شیرین فارسی ترجمه شده است۲۲% سایت های مطرح خبری جهان با وردپرس راه اندازی شده استتا کنون بیش از ۹۹ بار وردپرس سیستم خود را به روز کرده استبیش از ۲۹,۰۰۰ افزونه برای وردپرس تا به امروز به وجود آمده است۴۸ سایت از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا با وردپرس مدیریت میشود ودر نهایت وردپرس محبوبترین CMS بین  بازاریابان مطرح جهان انتخاب شده است!

برای یادگیری وردپرس آن هم به زبان فارسی ما روش های متفاوتی در نظر گرفته ایم .

در این فایلهای آموزشی ارزشمند، هرچه که برای نصب و راه اندازی و مدیریت وردپرس و وکامرس بر روی کامپویتر شخصی یا بر روی سایت خود نیاز دارید (مدیریت قالب، افزونه، منوها، ستون کناری، ارسال نوشته و …) به صورت تصویری و کاملا استاندارد بیان شده است.

توجه توجه توجه

یک فرصت استثنایی

بدون نیاز به سرمایه اولیه بدون ریسک

قابل توجه کلیه افراد جویایی کار خانم های خانه دار دانشجویان دانش آموزان افراد شاغل و افراد بیکار

بدون نیاز به تخصص تنها با آشنایی معمولی با کامپیوتر و اینترنت و (گوشی موبایل)


با آموزش های این پکیج  شما طراح حرفه ای سایت خواهید شد و با طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی برا خود و دیگران به درآمدهای میلیونی خواهید رسید

 

وردپرس یا HTML -کدام نوع طراحی وبسایت برای تجارت شما بهتر است ؟

شما می خواهید وب سایت یا فروشگاه تجاری خود را شروع کنید اما به یقین نمی دانید چگونه شروع کنید؟ یکی از خواسته های کاربران ما این بود که توضیح دهیم چرا به جای html از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنیم؟

پس اگر فکر می کنید جای درستی اومدید.ما می خواهیم وردپرس یا html بودن سایت شما را مقایسه کنیم.

وردپرس چیست ؟

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوا است (CMS).سیستم مدیریت محتوا به شما اجازه می دهد که وب سایت شما از طریق یک رابط کاربری دوستانه مدیریت شود.

شما می توانید تمام تغییرات روی وب سایت خودتان را از یک مدیر منطقه بسازید که برای هر شروع کننده ای به آسانی قابل فهم باشد .

زمانی که سیستم های مدیریتی محتوا بیرون آمد, وردپرس بیشترین محبوبیت را داشت زیرا تقریبا 26% سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده اند.

این مهم نیست تا گیج بشوید wordpress.org یا wordpress.com. منابع سیستم مدیریتی محتوا قابل دسترس بر روی wordpress.org است .از سوی دیگرwordpress.com یک خدمات میزبانی وبلاگ است.

مزایای استفاده کنندگان وردپرس

1- به روز رسانی آسان

شما به سادگی می توانید به سایت وردپرس خودتان وارد شوید و صفحات جدیدی را بدون پرداخت اضافه کنید و توسعه دهید . وردپرس برای استفاده کردن آسان است و خط انتقال مستقیم دارد که به آسانی برای شما در این سایت صفحات را ایجاد یا به روز رسانی می کند.

2-قالب های حرفه ایوردپرس: 

هزاران قالب آماده ساخته شده وجود دارد که شما در سایت خودتان می توانید استفاده کنید .این  تم ها در سراسر جهان به صورت ویژه توسعه داده شده اند

 

3- قدرت باور نکردنی:

وب سایت های وردپرس می تواند به آسانی با افزونه ها بهتر و بهتر شود.شما با نصب کردن افزونه ها می توانید عملکرد موجود در وب سایت خودتان را اضافه کنید مانند اضافه شدن یک مخاطب ,اضافه شدن یک اسلایدر ,اضافه شدن یک گالری و بیشتر .

4-تسلط کامل و مالکیت کامل

شما تسلط کامل از دامنه نام و همه فهرست های وب سایت خودتان را در دست می گیرید ,شما می توانید هر تغییری که بخواهید را انجام دهید و محدودیتی وجود ندارد چه قدر سایت شما می تواند در عمومیت , سئو ,ترافیک ,و افزایش کاربر رشد کند.

معایب استفاده کردن وردپرس

1-منحنی یاد گیری

وردپرس به آسانی استفاده می شود اما این زمانی برای اکثر آغاز کنندگان جواب می گیرد تا با نرم افزار آشنایی پیدا کنند. بسیاری از راهنماهای در دسترس وجود دارد تا منحنی یاد گیری را به سرعت به دست آورد ,اما این کار کمی تلاش می خواهد.

2-نگهداری

شما مسئولیتی برای نگهداری وردپرس,نصب افزونه ها و تم ها به روز  شده خواهید داشت .شمانیز  می توانید مدیریت وردپرس میزبانی را استفاده کنیداز طریق wordpress.com

وب سایت HTML چیست ؟

HTML زبان نشانه گذاری است که صفحه های وب را نمایش می دهد .اکثر وب سایت های روی اینترنت HTML را با تنوع نشانه گذاری و برنامه نویسی زبان ها با ایجاد صفحه های وب استفاده می کنند .

معمولا شما  به استخدام توسعه دهنده با ایجاد یک وب سایت HTML برای تجارت خودتان نیاز دارید. آنها با تکنولوژی های ممکن ، سایت شما را راه اندازی می کنند.

با این حال اجازه دهید مزایا و معایب استفاده از وب سایت HTML برای تجارت خودتان را ببینید:

مزایای  وب سایت HTML

به توانایی و سیستم کمتری برای مدیریت سایت خود نیاز دارید. دیگر دیتابیسی ندارید که نیاز به مدیریت و پشتیبان گیری باشد. فقط همین :D

معایب استفاده از وب سایت HTML

به روز رسانی نشدن مگر اینکه شما html و Css بلد باشید .شما برای هر کار کوچکی نیاز به استخدام یک شخص توسعه دهنده خواهید داشت.

هیچ امکان خاصی ندارد و برای هر کاری نیاز به استخدام یک کد نویس خواهید داشت.

 

هزینه ها: در نتیجه گیری کلی استفاده از وردپرس هزینه کمتری نسبت به html دارد. چون در صورت طراحی سایت html شما باید هزینه های گزافی را به کد نویس ها پرداخت کنید.

در دنیای امروز زندگی بدون اینترنت و ابزارهای وابسطه به آن غیر ممکن به نظر می رسد.در چند سال اخیر با افزایش وب سایتهای مختلف و تجارت الکترونیک کم کم روش های سنتی خرید، مطالعه و غیره در حال رنگ باختن می باشند.

شاید داشتن یک وب سایت شخصی، فروشگاهی و غیره برای هر شخص در چند سال قبل نیاز به داشتن مهارت و دانش بسیار بود ولی در حال حاضر با وجود ابزاهای نوین، وب سایت های بزرگی که در روز میلیون ها بازدید نیز دارند با کمترین دانش برنامه نویسی و درک هسته اصلی، ساخته و به قدرت رسیده اند.

شاید شما نیز به فکر افتاده باشید روزی یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید، اما بعد فکر کرده اید این کار مستلزم دانستن برنامه نویسی است و پیچیدگی بسیاری دارد.اما این یک اشتباه مطلق است و ما قصد داریم در چند جلسه مثل آب خوردن به شما آموزش دهیم چگونه یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید.

می خواهید یک فروشگاه داشته باشید؟یا شاید دوست داشته باشید بک وبلاگ خبری درست کنید.فرقی نمی کند که چه وب سایتی می خواهید با ما همراه باشید تا از کوچکترین و پیش پا افتاده ترین مسائل برای ساخت یک وب سایت بزرگ آگاه شوید.این آموزش ها به صورت حرفه ای ارائه خواهد شد پس نگران نباشید در جاهایی که نیاز به کمک باشد در کنارتان خواهیم بود.

اصولا هر چیز پیش نیازهایی دارد و ما برای ساخت یک وب سایت به یک دامنه، یک هاست و یا سرور و ابزارهای راه اندازی و ساخت سایت نیازداریم.

دامنه چیست؟

شما روزانه قطعا در محیط اینترنت به سایتهای زیادی سر می زنید. از موتور جستجو هایی مانند گوگل و بینگ استفاده می کنید و یا به سایتهای خرید و یا خبری مراجعه می کنید.هر کدام از این سایت ها چه موتور جستجو و چه سایتهای دیگر یک نام برای خود دارند و با این نام هست که می توان سایتها و وبلاگ های مختلف را تشخیص داد. بعضی ها پسوند های متفاوتی دارند که معروف ترین و جهانی ترین آنها پسوند com می باشد. پسوندی نیز برای هر کشور وجود دارد مانند ir که مختص کشور عزیزمان ایران هست.این روز ها بیشتر دامنه های خوب و با معنی رزرو و خریداری شده اند و شما برای داشتن یک دامنه با معنی باید چند روزی فکر کنید. می توانید برای چک کردن دامنه های آزاد به وب سایتهای فارسی و یا سایت معروفی مانند whois مراجعه کنید و با نوشتن نام دامنه به همراه پسوندهای مجاز مانند digiro.ir، آزاد بودن دامنه را بررسی کنید(البته دامنه digiro.ir رزرو شده است فکر خرید آن را از سر خود بیرون کنید


خرید و دانلود  پک جامع آموزش ساخت سایت






:: برچسب‌ها: وردپرس , ووردپرس , وکامرس , ووکامرس , سایت , وبسایت , وبلاگ , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز , سایت ساز , ساخت سایت , ساخت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت , طراحی فروشگاه , طراحی فروشگاه اینترنتی , پک آموزش ورد پرس , پک ورد پرس , کسب , کسب درآمد , درآمد , درآمد اینترنتی , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار آنلاین , کسب و کار در منزل , کار خانگی , کار در منزل , آموزش کار در منزل , آموزش کار با موبایل , کسب ثروت , ثروت سازان , ثروت سازان ایران , پکیج کسب و کار اینترنتی , کتاب آموزش ورد پرس , وردپرس چیست , چگونه طراح سایت باشم , راهترین راه طراحی سایت , بهترین شیوه طراحی سایت , سایت سازان , با کمترین هزینه طراه سای ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: