نوشته شده توسط : زپو

 کتاب الکترونیکی راز میلیونی من


تجارت الکترونیک این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارد و اکثر بازاریاب های تحت وب موفقیت بیشتری نسبت به بازاریابان حضوری بدون محدودیت جغرافیایی کسب کرده اند , پس برای عقب نماندن در این بازار بزرگ دست به کار شوید.

در سایت های زیادی دیدیم که اطلاعاتی از این دست ارائه شده ما بر اساس تجربه ۵ ساله مطالبی رو براتون آماده کردیم که میتونید با استفاده از این اطلاعات فروش خود را گسترش دهید.

این کتاب الکترونیکی مناسب است برای :

مناسب برای بازاریابان ( آنلاین , آفلاین و تلفنی ) : اگر برای فروش محصول یا خدمات در تلاش هستید به شما پیشنهاد میکنم اطلاعات رو به صورت مرتب و منظم انجام بدید و تاثیر فروش رو در کمتر از ۱ ماه خواهید دید .کسانی که به دنبال کار هستند : با خواندن اطلاعات ارائه شده میتوانید کسب و کاری را برای خود فراهم سازید . هم میتوانید برای خود و محصولاتتان بازاریابی و تبلیغات کنید و هم میتوانید برای افرادی که نیازمند بازاریاب هستند شروع به فعالیت کنید .ویژه دانشجویان و افراد خانه دار : اگر در منزل هستید و محصولی تولید میکنید میتوانید از این روش برای خود مشتری پیدا کنید و محصولات خود را در سراسر ایران به عموم معرفی کنید و یا اگر دانشجو هستید و به دنبال درآمدی برای تامین هزینه های دانشجویی به شما پیشنهاد اکید میکنم که هر چه سریعتر کسب و کاری راه اندازی کنید و به دنبال پارتی و یا کارهای سخت نباشید .مالکین کسب و کار : اکثر صاحبین کسب و کارها مشکل بازاریاب و فروش محصول دارند با تهیه این محصول میتوانید برای کسب و کار خود بازاریابی کنید و افرادی را با کمترین هزینه به استخدام درآورید تا کارهای گفته شده را براتان انجام دهند .

 

بازاریابانی در سطح اینترنت حضور فعال دارند که از روش های گفته شده نهایت بهره را برده اند و به درآمد های میلیونی و حتی میلیاردی دست پیدا کرده اند , هر کدام از روش های گفته شده شما را میتواند به درآمد چشمگیری هدایت کند .

نکته بسیار مهم :  برای محصول و یا خدماتی وقت بگذارید که ارزش داشته باشند . زمان مهمترین هدیه الهی را بیهوده تلف نکنید.


خرید و دانلود  کتاب الکترونیکی راز میلیونی من






:: برچسب‌ها: راز میلیونی من , کتاب آموزشی , بازاریابی , تبلیغات , تجارت الکترونیک , افزایش فروش , کارآفرینی , خانه دار و دانشجو , کسب درآمد , کار پرسود , آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: