تغییرات کوچک1، نوشته ای از مریم میرزاطبیبی
نوشته شده توسط : زپو


قسمتی از آغازین نوشته های متن به قرار زیر است:


به نام مدیر هستی


تغییرات کوچک 1

نوشته مریم میرزاطبیبی

 

اگه دقت کرده باشید متوجه می شوید که بعضی از انسان ها از زندگیشان لذت نمی برند که شاید این برمی گردد به تصمیم های احیانا نادرستی که در گذشته گرفته شده یا برایشان گرفته شده است و خودشان زیاد در آن دخیل نبوده اند.

ولی به هر حال زندگی در جریان است و وباید از آن لذت برد. و گاهی حتی آنهایی که در تصمیمات اشتباه فرو رفته اند نیز شاید بتوانند با کمی تفکر و یادگیری و ایجاد تغییرات زندگی خود و اطرافیانشان را شاد کنند و از لحظه ها لذت ببرند. همه چیز بر میگردد به خود شخص و تصمیمات حال حاضر او و در نهایت در بعضی موارد همراهی و همسویی خانواده شخص.

در اینجا به صورت کلی مباحثی مطرح می شود که شاید برای شروع بد نباشد. در فایل های بعدی به صورت تیترهای جداگانه مشکلات بررسی می شود که هر کس بر حسب نیاز خود از آنها استفاده کند. هر چند به نظر من مطالعه تک تک آنها برای هر کسی کمک گر هست چون نکته هایی در هر کدام وجود دارد که شاید از دیدها دور مانده باشد.

نوشته های زیر، در حقیقت نوشته های خودم می باشد، که امیدوارم برایتان سودمند باشد.

در اینجا چند راهکار عملی برای شروع ساده و زیبای زندگی داده می شود. لطفا با همه سادگیش تمرین را انجام دهید و نتیجه ان را در لحظه ببینید و همینطور در بلند مدت تر. امیدوارم همیشه شاد و سرحال و موفق باشید. 


خرید و دانلود  تغییرات کوچک1، نوشته ای از مریم میرزاطبیبی






:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: