داغ ننگ
نوشته شده توسط : زپو

 داغ ننگ


معرفی کتاب

رمان دو زبانه داغ ننگ (The Scarlet Letter) - سطح 2 (Level 2)

فراگیری زبان یک مهارت است و همچون دیگر مهارتها در اثر تکرار، در محیط مناسب انجام میگیرد. گذشتگان یادگیری زبان دوم را از طریق حافظه‌‌سپاری بدون دریافت مفاهیم کاربردی کلمات و جملات و به دور از زبان مادری، امکانپذیر میدانستند که با تجربه به اثبات رسیده است، زبان دوم در کنار زبان مادری، از طریق همارزش و هماهنگ شدن کلمات و جملات، دریافت مفاهیم بهتر انجام شده و در زمان کمتری فراگرفته میشود.

نوشتهها و جملات مقابلهای و دو زبانه، به نوعی به کارگیری زبان جدید در مقابل زبان مادری است که به علاقه‌‌مند در جهت یادگیری مفاهیم جدید کمک شایانی مینماید.

داغ ننگ (The Scarlet Letter) رمان معروف و شاید شاهکار نویسنده آمریکایی ناتانیل هاوثورن (Nathaniel Hawthorne) است که در سال ۱۸۵۰ به چاپ رسید. داستان درشهر بوستون در جامعه شدیداً مذهبی و پیوریتن ایالت ماساچوست آمریکا (نیو انگلند) در قرن هفدهم اتفاق می‌افتد. رمان در مورد زن جوانی است به نام هستر پرین که بخاطر ارتکاب به گناه زنا محکوم به به تن داشتن «داغ ننگ» یا «حرف سرخ» تا پایان عمر خویش می‌شود. هاوثورن در این داستان مانند دیگر داستان‌هایش به مفهوم گناه اشاره دارد.


خرید و دانلود  داغ ننگ






:: برچسب‌ها: داغ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: