پروژه ساخت کوادروتور
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه ساخت کوادروتور


کوادرتور چیست ؟ کوادرتور یا کوادکوپتر یا پرنده چهار ملخه نوعی عمودپرواز است که بخاطر استفاده از چهار ملخ بصورت صلیبی این لقب را به ان داده اند. این نوع پیکربندی به پرنده این امکان را میدهد تا پرنده بتواند به راحتی و بطور مساوی در تمامی جهات حرکت کند و قدرت مانور فوق العاده ای داشته باشد.


در این مقاله اموزش کامل ساخت کوادروتور توضیح داده شده است و از انجایی که ساخت کوادروتور نیاز به هزینه ی تقریبا زیادی دارد ما سیع میکنیم با حداقل هزینه یک کوادروتور بسازیم .

این فایل از سه قسمت تشکیل شده است در قسمت اول که با نام اشنایی با قطعات کوادروتور نام گذاری شده است تمام قطعاتی که در کوادروتور به کار میرود معرفی و توضیح داده شده اند , همچنین برای دوستانی که در شهرستان زندگی میکنن و امکان دسترسی به این قطعات را ندارند سایت ها و لینک هایی که میتوانند قطعات را از طریق انها تهیه کننند قرار داده شده است .

در قسمت دوم که نام ان اموزش راه اندازی برد KK میباشد , اموزش کامل راه اندازی و کالیبره کردن برد KK به صورت تصویری توضیح داده شده است .

با کمک این دومقاله ی کاملا فارسی و تهیه شده توسط سایت الکتروبو شما با تمام قطعات کوادروتور اشنا میشوید و میتوانید با استفاده از برد KK که میتوانید ان را به راحتی تهیه کنید ( از طریق فروشگاه های قطعات الکترونیکی , رباتیک و یا فروشگاه های عمود پرواز و از طریق فروشگاه های اینترنتی که برخی از انها را در مقالات معرفی کردیم ) یه کوادروتور بسیار خوب با هزینه ی پایین بسازید .

در قسمت سوم اموزش ساخت بدنه کوادروتور قرار داده شده است که با استفاده از ان میتوانید بدنه کوادروتور را هم خودتان درست کنید .


خرید و دانلود  پروژه ساخت کوادروتور






:: برچسب‌ها: کوادروتور،مولتی روتور،quadrotor،quad-rotor ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: