نوشته شده توسط : زپو

 دانلود پاورپوینت بررسی نسل های تلفن های همراه


با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و افزایش نیاز های مردم به استفاده از سرویس های اینترنتی و مخابراتی شرکت های سرویس دهنده ارتباطات به فکر ایجاد و گسترش شبکه های ارتباط عمومی و اشتراک دیتا افتادند.

ابتدایی ترین این شبکه ها شبکه ۱G بود که شبکه های  NMT , C-net , AMPS , TACS شبکه هایی بودند که از این نسل ارتباط استفاده می کردند.در این میان با توجه به افزایش نیاز مردم به ارتباطات با کیفیت و با سرعت بیشتر شرکت های ارائه دهنده سرویس به فکر توسعه و ارتقاط شبکه های واسط خود افتادند و تکنولوزیهای ۲G , 2.5G , 3G , 3.75G,4G پا به عرصه ظهور گذاشتند.

اکثر کاربران اینترنت و مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی و کالاهای دیجیتال با اینکه از این محصولات استفاده میکنند اما نمیدانند که در حال حاضر از کدام نسل استفاده میکنند.کلمه G که در نسل بندی ها استفاده میشود مخفف کلمه Generation یا همان (نسل) می باشد. نسل بندی شبکه تلفن های همراه از ۱G شروع و در حال حاضر به ۴G ختم میشود.هر نسلی از شبکه های موبایل گامی رو به جلو بوده و دستاوردهای جدیدی را به عرصه موبایل آورده. این پروژه یک نگاه کوتاه و خلاصه به دستاوردهای محسوس و عمومی ۴ نسل اول شبکه های ارتباطی موبایل است


خرید و دانلود  دانلود پاورپوینت بررسی نسل های تلفن های همراه






:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تلفن همراه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: