فایل تصویری در دل ترس های خود بروید
نوشته شده توسط : زپو

 فایل تصویری در دل ترس های خود بروید


فایل تصویری در دل ترس های خود برویدتصمیم گیری درست با غلبه بر ترس ها
در دل ترس های خود بروید
.کیفیت در تصمیم گیری یک عامل بسیار مهم و تعیین کننده در میزان دستیابی به موفقیت در افراد مختلف می باشدشما هرچقدر در مسیر زندگی تصمیمات بهتری بگیرید مسلما به موفقیت های بزرگتری دست پیدا خواهید کرد ولی نکته ای که قابل توجه است عواملی هستند که می توانند در تصمیم گیری درست شما موثر باشند.یکی از مهمترین این عوامل میزان توانایی شما در کنترل ترس است.شما هرچقدر بتوانید ترس های خود را بهتر کنترل کنید قطعا می توانید تصمیمات بهتری در کمال آرامش اتخاذ کنید.
فوبیا،هراس یا ترس شدید پدیده ای است که آگاهانه یا ناآگاهانه زندگی بسیاری از مردم جهان را مختل نموده.ترس ها می توانند ذهنی یا فیزیکی باشند.
به نظر می‌رسد ترس در جامعه امروز، بیماری واگیرداری شده است.
هم از شروع می‌ترسیم و هم از پایان بیم داریم.
هم از تغییر می‌ترسیم و و هم از راکد ماندن.
هم از موفق شدن می‌ترسیم و هم از شکست.
هم از زندگی می‌ترسیم و هم از مردن.


برخی از انواع ترس مانند : ترس از حیوانات یا خزندگان – ترس از بلندی و ارتفاع ، ترس از مکان های خاص مثل آسانسور یا پله برقی - ترس از تاریکی - ترس از پرواز- ترس از پزشک - ترس از صحبت و سخنرانی در جمع – ترس از ازدواج - ترس از سرمایه گذاری و ترس از بیکاری و بی پولی و ... در بین جوامع بیشتر مشاهده می شود.
اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است کنترل کردن ترس است،ترس ها به خودی خود خطرناک و مضر نیستند و حتی در بسیاری از مواقع می توانند به امنیت و حفظ سلامت انسان کمک کنند و از بروز اتفاقات و حوادث خطرناک جلوگیری نمایند.
در کتاب ها و دوره های مختلف در این خصوص بصورت مفصل صحبت شده امروز قصد دارم به یکی از اقداماتی که در برطرف کردن ترس می تواند موثر باشد بپردازم.

 دکتر سوزان جفرز(Susan Jeffers) در کتاب (بترسید با این حال انجام دهید) می گوید:
در برخی مواقع تنها راه رهایی از ترس ها این است که با جسارت و شجاعت در دل ترس های خود بروید و یک بار آن را تجربه کنید.

 در بیشتر مواقع متوجه خواهید شد که چندان هم که فکر می کنید ترسناک نبودند.در فیلم بالا همین اتفاق به تصویر کشیده شده و خود من برای مقابله با ترس از ارتفاع اقدام به پرواز با پاراگلایدر در ارتفاع 500 متری از سطح زمین کردم.
البته ناگفته نماند که در ترس های شدید بهتراست که با مشاوره و کمک روانشناسان ابتدا ریشه ترس مشخص شده و سپس بهترین راهکار برای درمان آن انتخاب گردد.
شما هم اگر احساس می کنید که ترس ها مانعی در رشد و پیشرفت شما هستند،همین حالا اقدام کنید و بر ترس های خود چیره شوید.


من با یک پرواز بی نظیر بر فراز آسمان زیبای اصفهان که می توانید تصاویر آن را در فایل ویدئویی "در دل ترس های خود بروید" مشاهده کنید ؛ با ترس از ارتفاع برای همیشه خداحافظی کردم.
در پایان  دو پیشنهاد هم برای شما دارم :
اول اینکه همین الان در خصوص یکی از ترس هایی که در مسیر موفقیت شما مثل یک سد عمل می کند اقدام کنید و با جسارت در دل ترس خود برویددوم اینکه حتما در زندگی خود با هرسنی و با هر موقعیت اجتماعی که دارید ؛بازی،هیجان و ترس را به اختیار خود تجربه کنید. هیجان پرش از ارتفاع، پرواز با پاراگلایدر،اسکی روی آب ،ترن هوایی ،ترومپولین(تخته فنر)،سرسره های بلند – سقوط آزاد و در پارک های آبی،رفتینگ(قایقرانی  در موج های خروشان)
اینکار استرس های شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد وکودک درونتان را فعال می کند و همیشه جوان و شاداب و پرنشاط خواهید بود.
شاد و سلامت و ثروتمند باشید.



خرید و دانلود  فایل تصویری در دل ترس های خود بروید






:: برچسب‌ها: مدارثروت،ثروت،ترس،غلبه بر ترس، ، پرواز با پاراگلایدر ، ترس از ارتفاع ، سوزان جفرز ، از بین بردن ترس ، تصمیم گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: