راهنمای کسب درآمد از اینترنت به زبان ساده
نوشته شده توسط : زپو

 راهنمای کسب درآمد از اینترنت به زبان ساده


درباره کسب‌وکار خانگی، و بخصوص وسوسه‌انگیزترین شاخه آن (کسب درآمد از اینترنت) مطالب زیادی نوشته و منتشرشده است. از کتاب و جزوه گرفته تا پکیج و مجموعه برنامه و خودآموز و... غیره.

متأسفانه در اغلب موارد، اولویت اول برای تهیه هر مطلب و هدف اصلی هر نویسنده و مؤلف مطالب، فقط و فقط کسب درآمد خود او، یا تبلیغات برای مجموعه موردنظر وی، و یا فروش یک نوع محصول و خدمات بوده است؛ و در خوش‌بینانه‌ترین حالت، فروش خود آن اطلاعات مدنظر بوده است.

در اغلب موارد یک روش از کسب درآمد اینترنتی بیش‌ازاندازه ، بزرگ‌نمایی شده و واقعیت‌های موجود همواره قربانی منفعت‌طلبی مؤلفین بوده است.

همه این‌ها به یک‌طرف و سرعت تحوّل و پویائی فضای مجازی و دیجیتال هم به یک‌طرف. دیگر دوره و زمانه‌ای که یک مطلب مکتوب و یا یک کتاب آموزشی برای مدتی طولانی مفید و قابل‌استفاده باشد، به آخر رسیده است به‌خصوص وقتی‌که صحبت از اینترنت و کسب درآمد از آن در میان باشد. سرعت تغییرات در این فضا به حدّی است که بهترین و جدیدترین مطلب نوشتاری هم می‌تواند قبل از رسیدن خواننده ، به پایان آن قدیمی و منسوخ محسوب گردد.

به دلایل فنی خاصی «مرتبط با حروف‌چینی و سازگاری» در متن اصلی، حتی‌المقدور، از عبارات انگلیسی و حتّی اعداد استفاده‌نشده و کلیه لغات و معانی و شرح آن به آخر کتاب و بخش لغت‌نامه منتقل‌شده‌اند.

لیستی از نام‌هایی که برای این مجموعه (تا قبل از رسیدن به نام نهائی) در نظر گرفته‌ام به تنهائی گویای گستردگی مطالب و تمایل شخصی برای کامل بودن مطالب ارائه‌شده است.

به دلیل همین گستردگی و تنوع مطالب، امکان عمیق‌تر شدن در همه مباحث از حوصله این کتاب خارج است؛ و برای دستیابی به اطلاعات فنّی جزئی ، در بعضی مباحث، می‌بایست به سایر مراجع و خودآموزهای آنلاین و مکتوب مراجعه نمود.

 




خرید و دانلود  راهنمای کسب درآمد از اینترنت به زبان ساده






:: برچسب‌ها: کسب درآمد انلاین , کسب درآمد از اینترنت , خودآموز کسب درآمد از اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: