پایان نامه هوش مصنوعی و کاربرد آن در بازی های کامپیوتری
نوشته شده توسط : زپو

 پایان نامه هوش مصنوعی و کاربرد آن در بازی های کامپیوتری


هوش مصنوعي بطور خلاصه تركيبي است از علوم كامپيوتر ، فيزيولوژي و فلسفه ، اين شاخه از علوم بسيار گسترده و متنوع است و از موضوعات و رشته هاي مختلف علوم و فن آوري ، مانند مكانيزم هاي ساده در ماشين ها شروع شده ، و به سيستم هاي خبره ختم مي شود ، هدف هوش مصنوعي بطور كلي ساخت ماشيني است كه بتواند « فكر » كند . اما براي دسته بندي و تعريف ماشينهاي متفكر ، مي بايست به تعريف « هوش » پرداخت . همچنين به تعاريفي براي « آگاهي » و « درك » نيز نيازمنديم و درنهايت به معياري براي سنجش هوش يك ماشين نيازمنديم . در این مقاله ما به برسی تاریخچه ،ماهیت و عوامل رشد هوش مصنوعی و اثر گذاری آن بر بازی های کامپیوتری خواهیم پرداخت.در ابتدا به نقش هوش مصنوعی در ایجاد بازی های مدرن و در ادامه به بحث و گفتگو در مورد پیشرفت هوش مصنوعی در طول تاریخ خواهیم پرداخت. .همچنین به برسی موارد مطالعه موردی برخی از رفتارهای جدید و کد نویسی های ساده در برخی از بازی های رایج می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چگونه توسعه و ساخت بازی های کامپیوتری مدرن، تولید کنندگان این بازی ها را مجبور ساخته است که بازی ها را به واقعیت بسیار نزدیک کنند. در اين مقاله سعي شده ‌است مفاهيم و كاربرد‌هاي ابتدايي هوش‌مصنوعي در بازي‌هاي كامپيوتري شرح داده‌ شود. البته این بدین معنی نیست که گیمر ها تجارب کسب شده در بازی ها را در دنیای واقعی آزمایش کنند.در واقع تمامی احساسات کسب شده در بازی ها غیر واقعی هستند و تنها برای لذت گیمر طراحی شده اند.

شما می توانید 20صفحه نخست این پایان نامه را به صورت رایگان از این لینک دریافت نمایید و در صورت رضایت موضوعی پایان نامه را خریداری نمایید.قابل ذکر است این پایان نامه با فونت 14 بی نازنین و با رعایت تمامی نکات نگارشی و پاورقی ها نوشته شده است. 



خرید و دانلود  پایان نامه هوش مصنوعی و کاربرد آن در بازی های کامپیوتری






:: برچسب‌ها: بازی سازی , هوش مصنوعی , هوش مصنوعی در ایران , هوش و بازی های کامپیوتری , کاربرد در گیم , کاربرد در گیم , گیمبرنامه نویسی بازی , بازی های ایرانی پایان نامه , برنامه نویسی هوش مصنوعی، کارایی هوش مصنوعی در بازی های کامپیوتری ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: