اثرمرکب
نوشته شده توسط : زپو

 اثرمرکب


 معرفی کتاب اثر مرکب
آیا دنبال کسب موفقیت هستید؟
و می خواهید از آنچه امروز هستید، موفق تر شوید؟
حتی موفق تر از آنچه تابه حال تصور می کردید که امکان دارد؟
این کتاب در همین زمینه است. به دست آوردن موفقیتی فراتر از تصور.هیچ گونه تقلب و اغراقی در کار نیست. این کتاب، فقط دربردارنده حقایقی ست که برای رسیدن به موفقیت به آن ها نیاز دارید. نویسنده ی این کتاب، دارن هاردی، به عنوان ناشر مجله ی موفقیت، تمامی این مطالب را شنیده و دیده است و خیلی از آن ها را هم تجربه کرده است. این کتاب از اصول اساسی کسب موفقیت پرده برمی دارد.
اثر مرکب شامل عصاره ای ست از آنچه هر فرد جویای موفقیت، برای کسب موفقیت خارق العاده، باید بداند، به آن ها عمل کند و در آن ها مهارت پیدا کند. در این کتاب استراتژی هایی خواهید یافت درباره ی این که:
– چگونه، همیشه برنده شوید! بهترین استراتژی برای رسیدن به هر هدفی و پیروز شدن بر هر رقیبی، حتی اگر آن ها باهوش تر، بااستعدادتر و باتجربه تر از شما باشند.
–    از بین بردن عادت های بدی که مانع پیشرفت تان می شوند (ممکن است از بعضی از این عادت ها بی خبر باشید.)!
–    بدون دردسر و ناراحتی، برخی از اصول کلیدی مورد نیاز برای پیشرفت های بزرگ و مهم را در خودتان نهادینه کنید.
–    نکات کلیدی واقعی و پایدار  برای انگیزش؛ چگونه خودتان را ترغیب به انجام کارهایی کنید که انجام آن ها را دوست ندارید.
–    به دست آوردن نیروی گریزان و فوق العاده تکانش. اگر این نیرو را به دست آورید، غیرقابل توقف خواهید شد.
–    اسرار شتاب دهنده افراد فوق العاده موفق. آیا آن ها از یک برتری ناعادلانه برخوردارند؟ بله، آن ها یک برتری ناعادلانه دارند و حالا شما هم می توانید آن را داشته باشید!
اگر به طور جدی دنبال داشتن یک زندگی فوق العاده هستید، از قدرت اثر مرکب برای خلق موفقیتی که می خواهید، استفاده کنید! همین امروز سفرتان را شروع کنید!
فهرست مطالب کتاب
تحسین های اثر مرکب    ۲۱
پیام ویژه از آنتونی رابینز   ۳۳مقدمه   ۳۷
فصل اول: اثر مرکب در عمل ۴۳
فصل دوم: انتخاب ها   ۶۳
فصل سوم: عادت ها   ۹۷
فصل چهارم: تکانش ۱۳۷
فصل پنجم: تأثیرات  ۱۶۳
فصل ششم: شتاب بخشی   ۱۸۷
نتیجه گیری ۲۰۵
ضمیمه ها  ۲۰۹
ضمیمه ۱: پرسش نامه ی ارزیابی قدردانی
ضمیمه ۲: پرسش نامه ی ارزیابی ارزش های اصلی
ضمیمه ۳: پرسش نامه ی ارزیابی زندگی
ضمیمه ۴: پرسش نامه ی تعیین اهداف
ضمیمه ۵: پرسش نامه ی عادت ها
ضمیمه ۶: برگه ی ثبت ریتم رفتارهای هفتگی
ضمیمه ۷: پرسش نامه ی تأثیرات ورودی ها
ضمیمه ۸: پرسش نامه ی ارزیابی ارتباط هانوشته ی پشت جلد:از جهاتی، کتاب « اثر مرکب » نوشته ی «دارن هاردی» را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته درزمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتی چندباره ی آن دعوت کرده اند.
فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنونمان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم که گفت: “زندگی، آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است”.
مشخصات کتاب:نام کتاب: اثر مرکب (آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما)نام اصلی:The Compound Effect (Jumpstart Your Income, Your Life, Your Success, c۲۰۱۲(نویسنده: دارن هاردی  Hardy, Darrenانتشارات: شریفمترجمان: لطیف احمدپور، میلاد حیدریویراستیار: حسین یاغچیقطع کتاب: رقعیتعداد صفحات: ۲۴۸سال انتشار: ۱۳۹۳نوبت چاپ: اول
قسمتی از تحسین های اثر مرکب“این کتاب قدرتمند و کاربردی بر اساس تجربیاتی اثبات شده و سودآور نوشته شده است، به شما نشان می دهد که چگونه استعداد های خاصتان را به کارگیری تا از فرصت های دوروبرتان حداکثر استفاده را ببرید. اثر مرکب گنجینه ای ست از ایده ها برای رسیدن به موفقیت های بزرگ تر ازآنچه تاکنون فکر می کردید که ممکن است”.
برایان تریسی، سخنران و نویسنده ی کتاب راه ثروت“فرمولی کلیدی برای داشتن یک زندگی فوق العاده. این کتاب را بخوانید و مهم تر اینکه به آن عمل کنید!”
جک کنفیلد، نویسنده ی کتاب اصول موفقیت: چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید“دارن هاردی یک کتاب جدید درزمینه ی موفقیت و پیشرفت شخصی نوشته است. اگر دنبال یک راهنمای واقعی هستید؛ برنامه ای واقعی با ابزارهایی واقعی که می تواند زندگی تان را تغییر دهد و به رؤیاهایتان تحقق بخشد، اثر مرکب همان است که دنبالش هستید”!
دیوید باخ، بنیان گذار FinishRich.com و نویسنده ی هشت کتاب پرفروش نیویورک تایمز ازجمله میلیونر خودکار“این کتاب، شما را قادر می سازد تا در آنِ واحد دو پله از نردبان موفقیت بالا روید”.
جفری گیتومر، نویسنده ی کتاب های گنجینه ی فروش و کتاب قرمز فروش“اثر مرکب کتابی ضروری ست برای همه ی کسانی که در جست وجوی موفقیت هستند. می خواهید بدانید برای موفقیت به چه چیزی هایی نیاز دارید؟ می خواهید بدانید چه کارهایی انجام دهید؟ همه ی جواب ها در همین صفحات است. اثر مرکب یک راهنمای عملی شفاف و مختصر است برای موفقیت “.
جان سی ماکسول؛ سخنران و نویسنده ی کتاب پرفروش ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری“اثر مرکب به شما کمک می کند تا در رقابت ها پیروز شوید، از چالش های پیشرویتان عبور کنید و آن زندگی را خلق کنید که لایقش هستید”!
تی.هارو اکر، نویسنده ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز با عنوان اسرار ذهن ثروتمند

خرید و دانلود  اثرمرکب






:: برچسب‌ها: موفقیت , داران هاردی , اثرمرکب , روش های موفقیت , موفقیت در کنکور , موفقیت درزندگی , بریان تریس , انتونی رابینز , آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما , افرزایش درامد , همکاری درفروش , کنکور95 , جذب عشق , شادی , کسب درامد , پرفروش ترین کتاب موفقیت , میلیونرشدن , قانون جذب , پول دارشدن , کاهش وزن , رژیم غذایی , اصول موفقیت , مدیریت زمان , جمع بندی کنکور , موفقیت درامتحانات , بدست اوردن مهارت , موفقیت درازمون ها , فروش موفق , موفقیت در هرکاری , ازبین بردن پرخوری , زیبایی وتناسب اندام , کاهش وزن سریع ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: