ترجمه سند شهر هوشمند سئول Smart Cities Seoul: a case study
نوشته شده توسط : زپو

 ترجمه سند شهر هوشمند سئول Smart Cities Seoul: a case study


1.      مقدمه ای بر شهر هوشمندی

1.1 شهر هوشمند چیست؟

بسیاری از شهرهای بزرگ جهان از جمله سئول، نیویورک ، توکیو، شانگهای، سنگاپور، آمستردام، قاهره، دبی، کوچی و مالاگا پروژه های شهر هوشمند خود را آغاز کرده اند. گرچه ممکن است شهرهای هوشمند هنوز هم شهرهای آینده فرض شوند،
اما با توجه به حجم نوآوری های امروزی احتمالا مدل های شهر هوشمند برای دهه آینده عملی شده و از جمله استراتژی های محبوب برای توسعه شهرها به حساب آیند.

شهر هوشمند عبارت است شهر "دانش "،" دیجیتال "، " سایبری " و " اقتصاد"؛ مفهومی باز برای انواع تفاسیر و برداشت های ذهنی و وابسته به اهداف تعیین شده از سوی برنامه ریزان شهر هوشمند. امروزه ممکن است برداشت ما از شهر هوشمند، شهرهای توسعه یافته در دو حوزه عملکرد و ساختار باشد که از اطلاعات و فناوری ارتباطات (ICT)  به عنوان زیرساخت بهره برده اند.

مفهوم شهر هوشمند مدام در حال گسترش بوده و نحوه تعریف و روند مفهوم سازی آن در حال تکامل است. برخی از نتایج اولیه، تعاریف ذیل را شامل می شود:


خرید و دانلود  ترجمه سند شهر هوشمند سئول Smart Cities Seoul: a case study






:: برچسب‌ها: شهر هوشمند , اسناد هوشمندسازی , هوشمندسازی مدیریت شهری , مدیریت شهری , شهر هوشمند سئول , شهر سئول , smart city , smartcities , seoul smart city , seoul ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: