نوشته شده توسط : زپو

 شوآن فالون


شوآن فالون 
نمایش در اندازه اصلیشوآن فالوننویسنده: لی هنگجیم‍ت‍رج‍م‌ : گ‍روه‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ ف‍ال‍ون‌ گ‍ون‍ک‌
«جوآن فالون» پر فروش‌ترین کتاب در پکن در سال 1996 بود. «جوآن فالون»، هسته‌ی اصلی در فالون دافا است. آموزش‌ها و محتوای آن شکل تازه‌ای به چی گونگ و عمل تزکیه داده است. این کتاب، زندگی میلیون‌ها انسان را تغییر داده، سلامتی و درک عمیق‌تر معنای زندگی را برای آن‌ها به ارمغان آورده و به آن‌ها این امکان را داده است که بطور واقعی بر اساس اصول والای هستی، عمل تزکیه را انجام دهند. دانش و عمق این کتاب در حرف نمی‌گنجد، چیزی است که خود شخص باید آن را تجربه کند. 
«جوآن ‌فالون» به آموزشِ اصولی که سرشت کائنات است می‌پردازد، یعنی حقیقت، نیک‌خواهی، بردباری، که به روش‌های مختلف در سطوح متفاوت بیان شده است. مطالعه‌ی مستمر «جوآن‌ فالون»، به‌صورت فردی یا گروهی برای رشد و پیشرفت به سطوحِ بالاترِ تزکیه، اهمیت فوق‌العاده ‌و تعیین‌کننده‌‌ای دارد. در مطالعه‌ی گروهی، امکان همراهی برای تداوم مطالعه و تبادل تجربه، برای تمرین‌کنندگان فراهم می‌شود. شخص با فراگیری این اصول پاسخ پرسش‌هایی را می‌یابد که از دیرباز در سرتاسر زندگی در جستجوی آن‌ها بوده است. 
«جوآن فالون» بعد از انتشار در سال 1995، به بیش از 30 زبان مختلف ترجمه شده است. این کتاب به زبان‌های دیگر نیز در حال ترجمه است.

خرید و دانلود  شوآن فالون






:: برچسب‌ها: زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: