نرم‌افزار آنالیز و پیش بینی فوتبال (لیگ برتر ایران+لیگ های معتبر اروپایی)
نوشته شده توسط : زپو

 نرم‌افزار آنالیز و پیش بینی فوتبال (لیگ برتر ایران+لیگ های معتبر اروپایی)


Scoreboard_2016 برنامه‌ای است تحت اکسل که برای آنالیز و پیش‌بینی مسابقات فوتبال 5 لیگ برتر اروپایی (لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا، بوندس لیگا آلمان و لاشمپیونه فرانسه) و همچنین لیگ برتر ایران طراحی شده است.

این نسخه از نرم‌افزار (Scoreboard_2016) تا انتهای فصل 2016-2017 فعال است و نیازی به کرک و فعال‌سازی ندارد. به منظور تست نرم افزار میتوانید نسخه آزمایشی مربوط به سری آ ایتالیا را به مدت یک هفته بصورت رایگان از لینک زیر دریافت و استفاده نمایید.


برای پیش‌بینی نتیجه یک مسابقه در این برنامه از روش آماری توزیع پواسون به 4 طریق مختلف و میانگین گیری بین آن‌ها استفاده شده است. در این بررسی‌های آماری از نتایج مربوط به کل فصل، بازی‌های خانگی و خارج از خانه، چند بازی اخیر خانگی و خارج از خانه، قدرت هجومی و تدافعی هر تیم و همچنین Odd مربوط به آن بازی استفاده شده است. البته این نکته نیز شایان‌ذکر است که هیچ تضمینی برای پیش‌بینی صحیح همه مسابقات وجود ندارد و فوتبال ورزش اتفاقات است حتی با علم به اینکه این برنامه از فاکتورهای متنوع و گوناگونی برای پیش‌بینی استفاده می‌کند اما نتیجه پیش‌بینی‌شده به‌وسیله آن صرفاً یک تحلیل آماری است و نتیجه با بیشترین احتمال وقوع را نشان می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توان اطلاعات مفیدی برای پیش‌بینی مسابقه دلخواه به دست آورد از جمله این اطلاعات می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پیش‌بینی نتیجه احتمالی مسابقه

نمایش Odd مربوط به مسابقه

اطلاعات آماری هر تیم در طول فصل (متوسط شوت در هر بازی، متوسط درصد مالکیت، متوسط درصد دقت پاس، متوسط گل زده و خورده، تعداد کلین شیت و ...)

نمودار میله‌ای نتایج کلی و نتایج خانگی تیم میزبان یا خارج از خانه تیم میهمان در طول فصل

احتمال وقوع حالاتی مانند گل زدن هر دو تیم، بیش از 1.5 یا 2.5 گل داشتن مسابقه و ...

جدول رده‌بندی لیگ مربوطه

جدول رده‌بندی بازی‌های خانگی و خارج از خانه لیگ مربوطه

نمایش تیم‌های دارای بهترین و بدترین خط حمله و دفاع در جدول رده‌بندی

نمایش نتایج 15 بازی اخیر دو تیم در لیگ که در آن بازی‌های خانگی و خارج از خانه تفکیک شده اند


خرید و دانلود  نرم‌افزار آنالیز و پیش بینی فوتبال (لیگ برتر ایران+لیگ های معتبر اروپایی)






:: برچسب‌ها: پیش بینی لیگهای اروپایی , نرم‌افزار پیش بینی , پیش بینی فوتبال , پیش بینی فوتبال لیگهای اروپایی , نرم‌افزار پیش بینی فوتبال , پیش بینی لیگ برتر ایران , نرم افزار پیش بینی لیگ ایران , کارشناسی فوتبال , آنالیز و پیش بینی فوتبال , آنالیز لیگ های اروپا , پیش بینی لالیگا , پیش بینی لیگ برتر انگلیس , پیش بینی بوندس لیگا , پیش بینی سری آ , پیش بینی لیگ فرانسه , آنالیز فوتبال , نرم افزار پیش بینی نتیجه , پیش بینی نتیجه , پیش بینی نتیجه فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: