مجموعه امنیت اندروید 2015
نوشته شده توسط : زپو

 مجموعه امنیت اندروید 2015


با وجود تهدید و خطراتی که این روزها کاربران را به ویژه در دنیای آنلاین تهدید می کنند، نیاز به نرم افزاری امنیتی که قابلیت مقابله با آنها را داشته باشد به خوبی حس می شود. هرگونه بدافزاری که وارد گوشی همراه شما بشود، به طور حتم می تواند به نوعی در ان خسارت هایی ایجاد کند و باعث بروز مشکلاتی بشود. از این روز شما باید پیش از این که گوشی تان آلوده شود به فکر چاره ای باشید تا بتوانید در برابر هرگونه خطری گوشی تان را حفظ کنید. به همین منظور این بار این مجوعه امنیتی را برایتان آماده کرده ایم که با استفاده از آن نه تنها در دنیای آنلاین، بلکه در حالت آفلاین نیز می توانید از گوشی تان حفاظ کنید تا تهدید های مختلف نتوانند بر روی گوشی شما تاثیر منفی بگذارند.
با یک جستو ساده در گوگل می توانید با انواع و اقسام ویروس ها و آسیب پذیری های دستگاه های اندرویدی آشنا بشوید!
"کشف حفره امنیتی جدید در مسیر وای‌ فای اندروید"
"وب‌سایت بانک ملی امن نیست؛ حفره امنیتی FREAK در کمین کاربران اندروید"   
"حفره امنیتی جدید اندروید می‌تواند باعث دسترسی به حجم بزرگی از اثر انگشت کاربران شود"
"حفره امنیتی در مرورگر اینترنتی اندروید!"
"یک حفره امنیتی در ساختار اندروید موجب سوختن گوشی می شود!"
"حفره امنیتی اندروید که گوگل ان را رفع نمیکند"
"صبح روز گذشته، نشریه Forbes خطر از حفره امنیتی خطرناکی در اندروید داد که توسط Zimperium zLabs کشف شده و می‌تواند تلفن هوشمند شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این مشکل امنیتی در Stagefright، یک ابزار چند رسانه‌ای در بطن اندروید، دیده شده است. طبق اسناد منتشر شده، یک SMS ساده، می‌توان امکان ضبط ویدیو، صدا و دسترسی به به تصاویر شخصی و بلوتوث را برای هکر مهیا سازد. برای این کار، تنها به شماره تلفن همراه شما نیاز است. به گفته منبع اعلام شده، ۹۵۰ میلیون دستگاه مبتنی بر اندروید، در معرض خطر این باگ قرار دارند و توجه به آن ضروری است. چندین مورد از مشکلات مشابه طی ماه‌های گذشته به گوگل گزارش شده و این کمپانی نیز طی به روزرسانی‌های متعدد، آن‌ها را مرتفع ساخته است. مشکل اینجاست که دقیقا مشخص نیست چه دستگاه‌هایی این پچ‌ها را دریافت کرده‌اند."

*تمام نرم افزارها فعال و بدون نیاز به کرک هستن*
ویژگی ها:
قابلیت یافتن دستگاه های گم شده یا دزدیده شدهمانیتورینگ شبکه و میران مصرف دیتامدیریت و بهبود رممدیریت برنامه هامحافظت دائمی و مداوممحافظت از حریم خصوصیمحافظت از پیامک های داخل گوشی از دسترس دیگرانقابلیت بلاک کردن تماس و پیامک های ناخواستهقفل تماس ها توسط والدین برای کنترل فرزندانآنتی ویروس قدرتمند با قابلیت بروزرسانیاستفاده از تکنولوژی های جدید جهت شناسایی بدافزارهای جدید و ناشناختهقابلیت صرفه جویی در مصرف باتری و کمترین مصرف از باتری گوشیکمترین اثر بر روی سخت افزار گوشی های همراهمحافظت از برنامه های نصب شده در گوشیقابلیت حفاظت از حافظه جانبی گوشی همراه در برابر خطرات و تهدیدات مختلفاسکن سریع و کامل گوشی های همراهقابلیت اکسن کردن کامل گوشی شما – اسکن فایل ها و پوشه هاقابلیت انتقال دادن فایل های مشکوک به quarantine و یا بازگردانی فایل از quarantineپاکسازی گوشی از فایل های بیهودهآپدیت اتوماتیک و یا دستی دیتابیس برنامهدریافت آپدیت های جدید برای کامل شدن دیتابیس برنامه جهت شناسایی ویروس های جدیددارای ویجت اختصاصی جهت استفاده در صفحه اصلی گوشیمخفی شدن برنامه پشت یک برنامه مدیریت فایلدسته بندی کردن فایل های مالتی مدیا در داخل پوشه به انتخاب شماقابلیت مخفی کردن گروهی یا فردی تصاویرحذف، به اشتراک گذاری، از حالت مخفی در اوردن، انتقال تصاویر بین آلبومهاچینش فایل ها بر اساس تاریخ، سایز، اسم و چینش پوشه ها بر اساس اسم و شمارهویژگی های گالری مانند برای زوم: دوبار کلیک کردن برای زوم، نگه داشتن یک انگشت و انتقال برای بزرگنماییبه اشتراک گذاری تصاویربهینه سازی ویژه برای تلفن هایی با سخت افزار ضعیف تردارای ویدئو پلیر با قابلیت پخش، توقف، جلو زدن، عقب زدن، ویدئوی بعدی و قبلیمخفی شدن از لیست برنامه های اخیردو لاک اسکرین با گزینه های حالت پین و پسوردقرار دادن زمان برای فعال شدن پسورد به صورت خودکارگرفتن عکس از کسی که چندین بار پسورد یا الگو را به صورت اشتباه به گوشی وارد کندافزایش دهنده سرعت گوشی همراه به همراه قابلیت افزایش عمر باتری گوشیدسترسی سریع به اعلانیه های جدید از برنامه های واتس اپ، فیس بوک، وایبر، لاین، ویچت وفعال بودن حالت امنیتی، قابلیت مخفی کردن محتواهایی که شما می خواهیدکنترل موزیک از طریق صفحه اصلی با قابلیت جلو عقب زدن، استارت و توقف و اضافه کردن آواتار دلخواه به صفحه ای که در ان پسورد وارد می شودقابلیت دسترسی بسیار سریع به دوربین گوشی و جلوگیری از، از دست دادن لحظه های جالب 

خرید و دانلود  مجموعه امنیت اندروید 2015






:: برچسب‌ها: بسته امنیتی اندروید , اندروید , امنیت اندروید , انتی ویروس اندروید , آسیب پذیری اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: