نوشته شده توسط : زپو

 سیری در ادبیات ،هنر و عرفان(جلددوم)


مروری بر کتاب
از مجموعه سخنرانی های دکتر الهی قمشه ای

کتاب صوتی یا گویا همان گونه که از نامش پیداست تلفیقی است از متن کتاب و صدای خوانده شدن آن. گوینده کتاب ممکن است خود نویسنده و پدیدآورنده کتاب بوده یا هر شخص دیگری که صدای دلنشین و جذابی دارد؛ باشد. دسترسی سریع، حمل آسان و قابلیت استفاده در مکان های گوناگون از جمله مزایای این نوع کتابها بشمار می روند.

کتابهای گویا می توانند بخش قابل توجه ای از اوقات بیهوده و زمان های غیرکارآمد عده زیادی از مردم را به مفید ترین و موثرترین شکل ممکن پرکنند. برای مثال در سفرهای بین شهری و رفت و آمد های شهری، در مواقع پیاده روی، زمانی که مردم در صفهای طولانی انتظار بانکها و ادارات مختلف هستند، هنگام انجام کارهای روزمره و بسیاری موارد دیگر می توان از این کتابها استفاده نمود و در وقت خود صرفه جویی کرد.

حسین محی الدین الهی قمشه ای در دیماه 1318 در تهران به دنیا آمد . تحصیلات ابتدایی،‏ متوسطه و دانشگاهی را به ترتیب در دبستان دانش، دبیرستان مروی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران به پایان برد و نیز تحصیلات حوزوی و سنتی را نزد پدر،‏ استاد فقید مهدی الهی قمشه‌ای و استادان دیگر دنبال کرد .

سپس به کار تدریس در دانشگاه تهران و سایر مراکز آموزش عالی در داخل و بعدها خارج کشور پرداخت و در کنار آن به تالیف و ترجمه در زمینه عرفان و ادبیات و زیبایی شناسی مشغول شد...(جلددوم)


خرید و دانلود  سیری در ادبیات ،هنر و عرفان(جلددوم)






:: برچسب‌ها: سیری , در , ادبیات , ،هنر , و ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: