101 نکته برای جذب ثروت
نوشته شده توسط : زپو

 101 نکته برای جذب ثروت


 

به نام خدا نیاز به پول و ثروت یک نیاز اساسی بشر است که کمتر کسی را می توان یافت که به آن اعتقاد نداشته باشد

مقدمه : پول می تواند سر منشا همه خوبی ها باشد اگر از آن درست استفاده شود و نبودش می تواند منشاء خیلی از بدی ها باشد ،این کتاب نمی خواهد نقشه هیچ گنجی را در بیابانها و یا در زیر ساختمانهای قدیمی به شما معرفی کند یا نحوه کار با گنج یاب ، این کتاب می خواهد با ایجاد تغییر در افکار و ذهن شما کاری کند که ثروت به سمت شما حرکت کند و زندگیتان را دستخوش تغییری مثبت کند ، همه چیز از درون خود شما آغاز می شود و هیچ چیز از بیرون باعث موفقیت شما نخواهد شد ،

اگر شدیدا برای ثروتمند شدن اسرار دارید و آماده اید تا پول و ثروت را به سمت خود بکشید این کتاب را مطالعه نمایید و به نکات آن عمل کنید.

نکات این کتاب برگرفته از ده ها کتاب متعدد ، مقالات زیاد و سخنان و ایده ها و روشهای افرادی که در زندگی شان به قله های ترقی رسیده اند و ثروتمند شده اند می باشد که همه را در اینجا برای شما گردآوری کرده ام و بهترینها و ساده ترین آنها را در کنار هم قرار داده ایم .

امیدوارم بعد از خواندن این کتاب الکترونیکی در افکار و طرز فکرتان تجدید نظری نمایید و در این تغییر ثابت قدم بمانید که در این صورت موفقیتتان حتمیست ،مطمئن باشید خون شما همان خون ثروتمندان است و خدایتان نیز همان خداست و ثروتمندان نیز از ابتدا اینگونه ثروتمند نبوده اند و با تغییر نگرش و کسب تجربه به این نقطه رسیده اند . هیچ راه سهل الوصول و یکشبه پولدار شدنی وجود ندارد ،به غیر از زدن بانک ، فروش مواد مخدر و…. شما که نمی خواهید جزء این گروه ها باشید پس به دنبال این راه ها نیز نباشید و موفقیتتان را پلکانی اما اصولی بسازید.

نکته : کتاب هایی که در وبسایت انسان موفق عرضه می شود در هیچ جای اینترنت یا کتاب فروشی ها موجود نیست زیرا تماما حاصل تلاش و کوشش مدیریت وبسایت و تیم انسان موفق می باشد .

برای ثروتمند شدن باید آرامش داشته باشید ، برخی حتی یوگا کار می کنند برخی از هیپنوتیزم استفاده می کنند و …

ما اینها را بی اثر نمی پنداریم اما ، تمام آنها سعی دارند یک چیز را برای شما فراهم کنند ،آرامش

خود شما می توانید خود را آرام کنید بهتر است بگویم هیچ کس بهتر از شما نمی تواند شما را آرام کند ، همین الآن چشم های خود را ببندید ، دهانتان را هم ببندید ، خود را ریلکس کنید و عضلاتتان را شل کنید ،حالا از بینی خود یک نفس عمیق بکشید و از دهنتان آن را آرام آرام خارج سازید چند بار این عمل را تکرار کنید و به هیچ چیز فکر نکنید ، این همان آرامشی است که مورد نظر است ، سعی کنید در روز چند بار آن را تکرار کنید ،به من اعتماد کنید.

  از استرس دور باشید ، از منابع استرس خود را دور کنید ، منابع استرس یعنی افراد و محیط هایی که استرس و ناراحتی را به شما منتقل می کنند ، افرادی در دنیا هستند که بمب استرس هستند سعی کنید از آنها دوری کنید ، استرس با هیجان مثبت فرق دارد این دو را با هم استباه نگیرید ، هیجان مثبت مفید هم هست .

مطمئن باید مطالب این کتاب یا جزوه pdf خیلی بیشتر از مبلغش می ارزد پس اگر به این حوزه علاقه دارید و می خواهید سریعتر پولدار شوید این کتابچه را مطالعه نمایید



خرید و دانلود  101 نکته برای جذب ثروت






:: برچسب‌ها: 101 نکته برای جذب ثروت , چگونه ثروتمند شویم , کسب ثروت , پولدار شدن , 101 نکته برای ثروتمند شدن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: