قالب وردپرس فارسی گالری عکس
نوشته شده توسط : زپو

 قالب وردپرس فارسی گالری عکس



این قالب وردپرس فارسی  یکی از مناسب ترین و سبک ترین قالب های گالری عکس  دنیای دیجیتال است و امکان ساختن یک وبلاگ زیبای انتشار عکس را برای شما به ارمغان می آورد .

یکی از ویژگی هایی که این قالب را از سایر قالب های مناسب برای سایت عکس متمایز میسازد ، جدا بودن قسمت عکس ها و محتوای سایت است که از شلوغی متون و عکس ها درون صفحه اصلی جلوگیری میکند و به شما این امکان را میدهد تا توضیحات و متن ها مرتبط به عکس ها را در صفحه جداگانه منتشر کنید . با استفاده از امکانات خیره کننده ی این قالب ، نیز میتوانید هر نوع تغیری که دوست دارید بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی بر روی قالب فتوبلاگ وردپرسی خود ایجاد کنید !

نگران دسته بندی عکس ها هم نباشید ، با استفاده از منوی دسته بندی تصاویر در بالای قالب ، میتوانید نظم خاصی به وبلاگتان بدهید !

این قالب شامل دو رنگبندی است ، که شما میتوانید متناسب با سلیقه خود ، رنگ آبی یا خاکستری تیره را به وسیله همان epanel قدرتمند و معروف الگانت تمز برای وبلاگ عکاسی خود انتخاب کنید .

http://s6.picofile.com/file/8228809068/ePhoto_Tp_Wp_By_Vahid_Majidi.jpg

همان طور که گفته شد ، میتوانید با انتخاب این قالب برای وبلاگتان ، علاوه بر فتوگالری زیبای این قالب ، یک صفحه وبلاگ جداگانه برای به اشتراک گزاری متن در کنار عکس هایتان بسازید و از آن استفاده کنید . بخش هایی هم در فوتر قالب برای به انتشار گذاشتن محبوب ترین ها ، عکس های ویژه و تصاویر اتفاقی برای شما در نظر گرفته شده است . با نصب این قالب یک اسلایدر متن و عکس بزرگ هم برای خود قرار داده اید که میتوانید توضیحاتی در کنار عکس ها به نمایش بگذارید .

با استفاده از بخش نمونه کار ها ( که آن هم از صفحه اصلی جدا است ! ) هم میتوانید نمونه کارهای خود را به اشتراگ بگذارید .

کیفیت فارسی سازی و فارسی سازی کامل ، میتواند زیبایی خاصی به وبلاگ شما عکاس ایرانی عزیز ببخشد .

از دیگر قابلیت های این قالب میتوان به امکان امتیاز دهی به عکس ها ، دارا بودن بخش های ; پربازدید ترین ها ، عکس های ویژه و عکس های رندوم و البته دارا بودن Shortcode  ها و Page Template نیز اشاره کرد که این قالب را به قالبی مناسب و سبک برای عکاسان تبدیل کرده است .

ویژگی های قالب وردپرس فارسی گالری عکس : دارای صفحات جداگانه برای محتوا و عکس یا فیلمدارای کنترل پنل قدرتمند ePanel برای اعمال تنظیمات سایتدارای قالب برگه های اختصاصی مانند برگه تماس با ما، برگه درابره من و … .استفاده از shortcode های ویژه ی الگانت تمز برای قرار دادن برخی موارد مانند اسلایدر . این shortcode ها به صورت اتوماتیک با نصب قالب، به ادیتور وردپرس شما افزوده خواهند شد.دارای ۲ رنگبندی متفاوتنمایش پست های ویژه ، بیشترین امتیازها و عکس های رندومسازگاری با مرورگر های مختلفدارای اسلایدر عکسدارای جستجوگر پیشرفتهدارای صفحه جدا برای نمونه کار هادارا بودن صفحه تماس با ما کاملآً فارسیامکان نمایش عکس ها به صورت جی کوئری                                      دمو آنلاین

خرید و دانلود  قالب وردپرس فارسی گالری عکس






:: برچسب‌ها: قالب وردپرس فارسی , قالب رایگان وردپرس , قالب وردپرس گالری , قالب گالری عکس وبلاگ , قالب عکاسی وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: