پاورپوینت مقاله نقش فناوری اطلاعات در گمرک
نوشته شده توسط : زپو

 پاورپوینت مقاله نقش فناوری اطلاعات در گمرک


بخشی از تجارت بین المللی را صادرات کشورها تشکیل می دهد . در واقع یکی از راه های افزایش حصول ارز خارجی و در نتیجه توسعه اقتصادی ، صائرات کالا و خدمات می باشد .

حساسیت  و اهمیت صادرات کالا و خدمات برای کشورها موجب شده است تا این کشورها ، ابزارها و عوامل موثر در ان را شناسایی و در جهت توسعه صادرات تلاش نمایند.

خدمات گمرکی از عوامل موثر در توسعه صادرات کالا و خدمات می باشند .  در واقع تجارت بین المللی در جهان بدون استفاده از خدمات گمرکی معنا و مفهومی ندارد .

با توجه به حجم بالای تجارت و سرعت فزاینده معاملات تجاری ، گمرک نیز ناگزیر است متحول گردد ، زیرا که مراجعه کنندگان به گمرک به همان سرعتی که کالای خود را می خرند و حمل می کنند ، توقع دارند با همان سرعت هم عملیات ترخیص کالا در سیستم گمرکی پیش برود .

به منظور تامین این انتظارات ،بسیاری از ادارات گمرکی مبادرت به بازنگری و مدرن سازی رویه ها و فرایندهایشان کرده و از فناوری اطلاعات برای پشتیبانی عملیاتشان استفاده میکنند .

با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد گمرک الکترونیکی می توان تمامی عملیات ،محاسبات و نظارتهای گمرکی را با دقت و سهولت انجام داد و دیگر مشکلی تحت عنوان عدم دقت و یا تعویق انجام مراحل وجود نخواهد داشت



خرید و دانلود  پاورپوینت مقاله نقش فناوری اطلاعات در گمرک






:: برچسب‌ها: نقش فناوری اطلاعات در گمرک , مقاله نقش فناوری اطلاعات در گمرک , پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در گمرک , دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در گمرک , دانلود پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در گمرک , فناوری اطلاعات در گمرک , گمرک , مقاله فناوری اطلاعات در گمرک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: