دانلود PDF کتاب "جام جهانی در جوادیه" نوشته داوود امیریان
نوشته شده توسط : زپو

خندوانه:)

 www.kh 

 

جوایز مسابقه کتاب خوانی خندوانه :نفر اول ۲۰ میلیون توماننفر دوم ۱۵ میلیون توماننفر سوم ۱۰ میلیون تومانده نفر هر کدام ۲ میلیون تومان

  

  

 

Farszepo

 

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب "جام جهانی در جوادیه" با قیمت استثنایی!

 


 

 

مزایای خرید کتاب های مسابقه بخون و ببر از فروشگاه farszepo :

 

کیفیت فوق العاده کتاب هاتخفیف ویژه(قیمت پشت کتاب 12000)دانلود سریع و آسان پس از پرداخت 

دانلود رایگان pdf جام جهانی درجوادیه دانلود رایگان کتاب یک عاشقانه آرام *780# سایت 780 خندوانه خرید کتاب یه عاشقانه آرام www.780.ir نتایج پیش بینی مسابقه خنداننده برتر تنها سایت رسمی برنامه  خندوانه سایت رسمی رامبد جوان khandevane 

توضیحات و جزئیات کامل شرکت در مسابقه کتاب خوانی نارگیله (بخون و ببر):

 

مرحله اول: ثبت نام (این مرحله برای همه اشخاص شرکت کننده در مسابقه است، حالا چه کتاب رو از قبل داشته باشید، یا بخواید بخریدش)

 

برای این کار با تلفن همراه به *780# برید، گزینه پنجم خندوانه، بعدش گزینه دوم بخون و ببر. برای افرادی که تا به حال ثبت نام نکرده اند، ازشون توی این مرحله اطلاعاتی مثل شماره تلفن ثابت، تحصیلات، سن، جنسیت و ... میخواد. همه رو وارد می کنید و ثبت نام میشید. (چه اونهایی که کتاب رو دارن، چه ندارن).

 

مرحله دوم: خرید کتاب (برای کسانی که کتاب رو ندارند)

از طریق پرداخت در فروشگاه ما می تونید کتابو به صورت PDF خریداری کنید. برای نسخه الکترونیکی کتب هم باید هزینه پرداخت کنید و در 780 نسخه چاپی کتاب دیگه فروخته نمیشه و تنها راه خرید نسخه pdf هست. بعضی سایت ها نسخه PDF کتاب جام جهانی در جوادیه رو گذاشتن که اونا همه شون صفحات زوج ندارن، ولی کتاب رو اگه از ما بخرید، مشکلی نداره و کامل و با کیفیته.(نکته:نیازی به خوندن هر دو کتاب نیست، خوندن یکی از کتاب ها کافیه.)

 

در مرحله سوم از زمانی که متعاقبا در برنامه اعلام خواهد شد باید برید توی 780 و به سوالاتی که خواهد بود پاسخ بدید و در مرحله چهارم 13 نفر از کسایى که بالاترین امتیازها رو کسب کنند به قید قرعه به استودیوى خندوانه دعوت میشن و اونجا به سوالات نهایى پاسخ خواهند داد.

 

نکته مهم:

دوستان توجه فرمایید که برنامه خندوانه هیچگونه سایت رسمی ندارد و سایت های اینترنتی با نام خندوانه مربوط به هواداران و یا جعلی می باشند که PDF کتاب های مسابقه بخون و ببر را به قیمت بالایی به فروش می رسانند.

صفحه های رسمی رامبد جوان در اینستاگرام و فیس بوک:

http://fb.com/rambod.javan.official

http://instagram.com/rambodjavan1

 

عاشقانه آرام دانلود کتاب صوتی جام جهانی در جوادیه دانلود نسخه صوتی یک عاشقانه آرام یه عاشقانه آرام دانلود pdf یک عاشقانه آرام دانلود کتاب جام جهانی در جوادیه داوود امیریان دانلود کتاب جام جهانی در جوادیه داود امیریان دانلود کتاب یک عاشقانه آرام نادر ابراهیمی


خرید و دانلود  دانلود PDF کتاب "جام جهانی در جوادیه" نوشته داوود امیریان






:: برچسب‌ها: رمان ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: