مبانی تجارت الکترونیکی(پاورپوینت 46)
نوشته شده توسط : زپو

 مبانی تجارت الکترونیکی(پاورپوینت 46)


مبانی تجارت الکترونیکی

پاورپوینت شامل 46 اسلاید

مناسب جهت کنفرانس


شامل منحنی های هزینه محصول و سایر منحنی ها

طرح های کسب و کار و طرح های توجیهی کسب و کار

طرح کسب و کار، مدرک مکتوبی است که اهداف کسب و کار را شناسایی نموده و طرحی را جهت دستیابی به آنها مطرح می نماید. طرح های کسب و کار به منظور اهداف متنوعی بهکار می روند.کارآفرینان از طرحهای کسب و کارجهت جذب سرمایه از سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده می کنند. با اینکه طرح کسب و کار می تواند به منظور ساختاردهی یا مهندسی مجدد در سازمان مورد استفاده قرار گیرند.
یک طرح توجیهی کسب و کار مدرکی مکتوب است که توسط مدیران به کار می رود که بتوانند برای پروژه ها و کاربردهای مخصوص تأمین وجه نمایند. تأکید اصلی آن توجیه یک سرمایه گذاری خاص است. طرح توجیهی کسب و و کار معمولا در سازمانهایی ایجاد می شود که می خواهند یک پروژه جدید را شروع نمایند.

هدف آن نه تنها دستیابی به تأیید وتأمین مالی است، بلکه ارائه زیر بنایی برای تصمیم گیری تاکتیکی و مدیریت ریسک فناوری می باشد. این طرح توجیهی کمک می نماید تا مشخص کنیم چگونه سازمان به بهترین شکل منابعش را برای انجام استراتژی الکترونیکی تخصیص دهد.
یک طرح کسب و کار برای بقاء یک شرکت تمرکز دارد در حالیکه طرح توجیهی برویتوجیه، مدیریت ریسک و انطباق با مأموریت سازمان تمرکز می کند.




خرید و دانلود  مبانی تجارت الکترونیکی(پاورپوینت 46)






:: برچسب‌ها: مبانی تجارت , مبانی تجارت الکترونیکی , الکترونیک , تجارت , مبانی تجارت الکترونیک , هزینه محصول , کسب و کار , طرح های توجیهی کسب و کار , طرح های کسب و کار , حسابداری , مدیریت مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: